بازسازی دفتر کار

بازسازی دفتر کار

“اگر قصد بازسازی دفتر کارتان را دارید این توصیه ها را بخوانید”
چهره دفتر کارتان تکراری شده؟ مبل و صندلی ها دیگر راحتی قبل را ندارند، کاغذ دیواری ای که زمانی حس سرزندگی به همه می داد اکنون کهنه و مندرس شده، حتی کفپوش هم باید عوض شود. شاید مدتی است که می دانید باید دست به نوسازی بزنید اما از قدم گذاشتن در این راه می ترسید. چطور باید شروع کنید؟ چه می شود اگر چیزی را در وسط راه فراموش کنید؟ این ها سوالات معمولی هستند. شانس در خانه شما را زده. ما لیستی از مراحل برای بازسازی دفتر کار تهیه کردیم که نه تنها شما را برای این کار آماده می کند، بلکه تضمین می دهد تجربه ای آسان و موفق خواهید داشت.
۱-بی هوا دست به کار نشوید.
خیال پردازی درباره تعمیر و تعویض همه وسایل کار راحتی است. همه وسایل قدیمی را دور می ریزید و وسایل جدید را جایگزین می کنید. خب قبل از اینکه تصمیم بگیرید که همه چیز را باید دور بریزید و دست به تخریب طراحی داخلی فعلی بزنید، کمی وقت بگذارید و همه ابعاد دفتر کارتان را آنالیز کنید. اگر چیزی نیاز به تعویض ندارد، به آن دست نزنید. به نحوه استفاده از فضا هم دقت کنید. اگر یک بخش از محیط شلوغ و به هم ریخته، و بخشی دیگر عریان به نظر می رسد، سعی کنید بین این دو تعادلی ایجاد کنید. فراموش نکنید که از همکارانتان هم نظر بخواهید. شاید به چیزی که از چشم شما پنهان مانده، توجه کرده باشند.
۲- خواسته های خود را خلاصه بندی کنید.
برای شروع پروژه، آگاهی از اهداف آن نقطه خوبی است اما تنها مرحله خلاصه بندی مدیریت پروژه محسوب نمی شود. درواقع این مرحله شامل تحقیق و مطالعات زیادی می شود مثل ارزیابی محل کار یا در نظر گرفتن ساختمان های آتی در صورت نقل مکان. در این مرحله باید نیازهای تکنولوژیکی و فضای نگهداری وسایل خود را تعیین کنید.
۳- یک شرکت بازسازی ساختمان خوب انتخاب کنید.
اگر تنهایی دست به کار شوید، کار و استرس بیشتری را به جان خود می خرید. پس چرا با جمع آوری یک تیم کاری حرفه ای، خودتان را از این همه دردسر نجات ندهید؟ می توانید از خدمات یک شرکت تخصصی بازسازی بهره ببرید . طراحی دکوراسیون داخلی نیز اهمیت به سزایی دارد زیرا شما هزینه زیادی برای بازسازی دفتر کار خود صرف می کنید پس چرا این کار با نهایت زیبایی انجام نشود؟!

بازسازی دفتر کار
۴- بودجه خود را مشخص کنید.
قبل از صرف هر هزینه ای، باید یک آنالیز هزینه انجام بدهید. طراح شما باید براساس فضای دفتر کار، یک لیست دقیق از تک تک مراحل و موارد با تخمین هزینه تهیه و به شما ارائه کند. این لیست به شما می گوید که چقدر هزینه خواهید داشت و همچنین کمک می کند راهکارهای مقرون به صرفه پیدا کنید.
۵- یک تم در نظر بگیرید.
اینجا بخش هیجان انگیز ماجراست. با انتخاب تم، دکوراسیون اداری شما از مندرس و کسل کننده به شگفت انگیز و جذاب تبدیل می شود. به محیطی آرامش بخش تمایل دارید یا هیجان انگیز؟ ظاهری کلاسیک می خواهید یا مدرن؟ هر هدفی که دارید، فراموش نکنید همکارانتان را هم در آن شریک کنید و از نظرات آن ها استفاده کنید. در طراحی دفتر کار خود به دنبال ایده باشید. ببینید بقیه افراد در دفتر کارشان از این تم چطور استفاده کرده اند. با طراح دکوراسیون داخلی خود درباره تم مشورت کنید. این افراد می توانند تصویری کلی از شکل نهایی چیزی که مد نظر دارید ارائه کنند.
۶- از فضا نهایت استفاده را ببرید.
نحوه چیدمان و نظم وسایل دفتر کار شما، در کارآمد بودن فضا تاثیر به سزایی دارد. به غیر از چیدمان طراحی، باید از مقررات قانونی طراحی داخلی ساختمان آگاه باشید و اطمینان حاصل کنید که بازسازی دفتر کار شما با این استانداردها تناقضی ندارد. احتمال نیاز آتی به کابل کشی ارتباطی و فضای کافی برای رشد بالقوه را هم باید در نظر بگیرید.
۷- اثاثیه، نکته ای کلیدی است.
مبلمان و اثاثیه داخلی چیزی است که نهایتا کل این پروژه را به هم متصل می کند. ست کردن آن ها با تم اهمیت زیادی دارد اما انتخاب محصول مرغوب و قابل اعتماد هم حیاتی است. به محصولات آشنا اعتماد کنید. می توانید به گالری و حراج های سوله ای بروید تا قبل از خرید محصول را امتحان کنید. اگر می خواهید طرفدار محیط زیست باشید، تجهیزاتی بخرید که در مصرف انرژی بهینه هستند. پنجره های دو جداره، مصرف برق و گرمایش/سرمایش را کاهش می دهند.
حالا که با تک تک مراحل پروسه بازسازی طراحی دفتر کار آشنا شدید، آماده شروع این سفر هیجان انگیز به سوی محیط کاری بهتر و جدید هستید و می توانید از خدمات گروه بازسازی ساختمان پاراکس استفاده نمایید.

منبع : بازسازی منزل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *